Platforma B2B

Zapraszamy do współpracy osoby prowadzące działalność gospodarczą nastawioną na dalszą odsprzedaż towaru.


W ramach platformy B2B nie prowadzimy sprzedaży dla KONSUMENTÓW!

Aby rozpocząć współpracę należy zarejestrować się w naszym systemie korzystając z formularza rejestracyjnego  lub dzwoniąc bezpośrednio do hurtowni na numer telefonu 61 839 10 00 a następnie wysłać drogą e-mail (mikoma@mikoma.com.pl) dokumenty potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej (NIP, Regon, wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS).

Po otrzymaniu ww. dokumentów i ich weryfikacji prześlemy Państwu drogą elektroniczną potwierdzenie rejestracji, co oznacza dostęp do pełnej oferty online i możliwość składania zamówień, po zalogowaniu się loginem (adres e-mail podany przy rejestracji) i hasłem (wybranym podczas wypełniania formularza rejestracyjnego).

Stałych klientów hurtowni stacjonarnej MIKOMA, którzy skorzystają z zakupów online prosimy, aby nie przesyłali dokumentów rejestrowych. Po otrzymaniu zgłoszenia jak najszybciej jak to możliwe prześlemy informację o możliwości dokonywania zakupów.

Jeżeli są już Państwo zarejestrowani jako klient detaliczny w sklepie on-line
www.mikoma.pl a chcą Państwo teraz dokonywać zakupów hurtowych proszę o kontakt z hurtownią pod numerem 61 839 10 00.

Przed złożeniem zamówienia prosimy o zapoznanie się z zasadami współpracy oraz z warunkami realizacji zamówień. Złożenie zamówienia oznacza ich akceptację.

W ramach platformy B2B nie prowadzimy sprzedaży detalicznej. W celu sprzedaży detalicznej prosimy o zarejestrowanie się pod tym linkiem lub skorzystać z możliwości zakupów bez rejestracji.

Zabrania się wykorzystywania zdjęć produktów ze strony www.mikoma.pl we wszelkiego rodzaju aukcjach internetowych. 

 

Zamówienia i wysyłka.

 

Wszystkie podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT. Cena brutto podana jest w drugiej kolejności w karcie produktów.

Każda transakcja kupna- sprzedaży potwierdzana jest fakturą VAT, która dołączana jest do przesyłki.

Zamówienia są przyjmowane 24 godz./ dobę 7 dni w tygodniu.

Realizacja zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00

Towar dostępny w magazynie wysyłany jest w ciągu 48h od momentu zaksięgowania wpłaty na nasz rachunek bankowy lub złożenia zamówienia z opcją płatności przy odbiorze.

W przypadku braku dostępności zamawianego towaru lub jakiejkolwiek innej trudności w realizacji zamówienia niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem drogą e-mail lub telefonicznie.

Klient płaci za zamówiony towar po otrzymaniu od pracownika hurtowni potwierdzenia wartości złożonego zamówienia.

Towar jest wysyłany firmą kurierską DPD.

Pokrywamy koszty wysyłki na terenie kraju, jeżeli zamówienie przekracza 300,00 PLN netto (369,00 PLN brutto), za przesyłkę poniżej tej wartości płaci odbiorca - 15,90 zł brutto.

Koszt przesyłki doliczany jest do faktury VAT.

 

Przesyłki zagraniczne wysyłane są na koszt klienta

Koszt przesyłki zagranicznej jest różny w zależności od kraju wysyłki i wielkości przesyłki. Koszt takiej przesyłki będzie ustalony indywidualnie po skompletowaniu zamówienia.

Maksymalna waga jednej paczki wynosi 30 kg. Jeżeli zamówione wyroby nie mieszczą się w jednej paczce, a klient pokrywa koszty wysyłki, towar zostanie zapakowany w oddzielne paczki i zostanie naliczona dodatkowa opłata w wysokości 15,90 PLN brutto za każdą paczkę.

Reklamacje

  • W przypadku, gdy przesyłka jest uszkodzona lub widoczne są próby jej otwierania należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera.

  • Reklamacje objęte gwarancja producenta rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem.

Poufność i bezpieczeństwo

  • Składając zamówienie wyrażają Państwo zgodę na umieszczenie danych identyfikujących Państwa działalność gospodarczą w naszej bazie, która służy wyłącznie do obsługi i realizacji Państwa zamówień i nie będzie udostępniana innym podmiotom.

  • Pełna Polityka prywatności znajduje się TUTAJ.

 

Odpowiedzialność

MIKOMA Sp. z o.o. Sp.k. nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z przyczyn od niej niezależnych, w tym za:

  • zamówienia składane w imieniu klienta przez osoby trzecie,

  • niedotrzymanie terminu dostawy, czyli: przerwy w produkcji, utraty zysku lub strat pośrednich wynikłych z niedostarczenia odpowiedniego towaru w terminie, wyjątek stanowią indywidualne umowy zawarte między klientem a MIKOMA, w których sprecyzowano warunki dostawy i odpowiedzialność za ich niedotrzymanie,

  • różnice w wyglądzie lub kolorach zamówionych towarów z otrzymanymi wynikające z powodów technicznych lub związanych z różnym odwzorowaniem kolorów towarów na różnych komputerach,

  • nieterminowe dostarczenie przesyłek przez firmę kurierską,


Katalog produktów na stronach internetowych www.mikoma.pl nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego art. 71.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.

Płatności


Płatności prosimy dokonywać na podstawie faktury VAT na numer konta:
22 1600 1404 1830 4437 6000 0001

W tytule prosimy o podanie numeru zamówienia.


MIKOMA Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Kopanina 54/56
60-105 Poznań

NIP: 779-24-64-019